29 nov. 2011

Sa ma anunti

Sincer .. chiar aş vrea să te văd acum . Să te am în faţa ochilor şi pur şi simplu să te privesc . Crede-mă că mi-e de ajuns să ştiu că eşti aici .. lângă mine .. şi nu acolo .. departe . Ne despart multe lucruri .. Ce-ar fi să dispară toate şi să ne lase în pace ? Huh .. ar fi prea bine .
Uneori arăt că nu-mi pasă .. poate pentru că nu vreau să crezi că sunt aşa de vulnerabilă .
Ce simplu e aici .. unde îmi înşir toate gândurile . Pot să scriu ce doresc , dar nu mi te pot scoate din minte , si prin urmare tot ce scriu e legat de tine .
Poate aş putea scrie şi o carte ..
Acum ceva timp , îmi imaginam că te am din nou în braţele mele , te sărut şi îţi ciufulesc părul . Dar şi atunci m-am trezit , amintindu-mi că e doar ceva ce doresc eu , nu ce ţi-ai dori şi tu , nu ? Şi trecem peste asta , .. e doar ceva ce am vrut ( încă vreau ) , dar nu ceva realizat .
De ce nu mă plictisesc niciodată să scriu despre tine ? Să-ţi compun poezii şi să te ridic în slăvi în fiecare dintre ele ..
Uite .. şi acum aştept un semn .. ceva .. să ştiu că te gândeşti la mine . Oh my .. e prea devreme , am uitat .
E ora 22 : 50 . Am închis tot ce aveam deschis ( mess , facebook şi youtube- ascultam melodia de la tine :D ) şi am început să scriu . Să scriu , să scriu şi să tot scriu . Nu mă opresc prea curând . Ah .. doar atunci când primesc apelul tău :D . Îţi plac mesajele mele lungi , nu ? Ha ha . Şi mie îmi place să ţi le trimit , cu mare plăcere incă . Poate chiar îţi voi scrie în acel mesaj lung din această seară , ceva din ce am scris astăzi . Poate ? Sigur că da :))
Uff .. lunile trec aşa de greu . Eu sincer nu mai am poftă de nimic .. mă simt aşa de distrusă . Am ajuns până la leşin . Da .. am lesinat pentru că am stat ca fraiera şi am plâns toată noaptea cand mi-ai spus " gata" . Şi a doua zi .. s-a întâmplat . Soarta ! Vina mea .. evident .
Paragraful de sus poate că nu trebuia scris , dar aşa mi-a venit mie .. şi eu scriu tot ce am în minte . Acum că mi-ai spus că nu mai vii decât peste o luna , mă gândesc că poate nu o să vii nici atunci şi ştiu că nu ar trebui să mă gândesc la asta .. dar îmi e imposibil . Dar vei venii ! Sigur că da !
Încerc mereu să fie bine .. dar se pare că o dau mereu greş , greşelile mele nefiind iertate . Sunt impulsivă , trebuie să înţelegi . Spune-mi o data , iar apoi nu mai fac . Doar .. doar nu mă mai lăsa . Crede-mă .. mi-e foarte greu să văd că mă ignori uneori ..
SA MA ANUNTI CAND VII ! Iti aduc si o floare :*
Oana .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu