27 nov. 2011

OOOOK! respira!

oooook, asta a fost cea mai aiurea intalnire ever!
am trait cateva luni invatand pe de rost replici si discursuri care mai de care mai sexi si mai indiferente cu care sa te conving ca sunt sooo over you cu prima ocazie in care te intalnesc!
si cu care evident, sa te fac sa te indragostesti de mine iar. pentru ca planuisem sa port si niste rochii mortale (din alea de care ma certai tu ca nu port) ...
si tocmai azi, dupa ce am baut aseara pana la 5 plangandu-mi de mila, tocmai azi trebuia sa ma duc la farmacie imbracata ca ultima looserita in pijamale si uggsi, si tocmai azi trebuia sa ma vezi, cu rimelul intins pe toata fata.
as vrea sa-mi fi spus ca sunt inca cea mai frumoasa femeie din lume, nu sa razi de mine ca arat in halul in care arat! din cauza ta sunt in halul in care sunt!
oook, respira!
asa!
putem reprograma intalnirea asta? poti sa astepti sa ma pun si eu pe picioare ?
as vrea ca la prima intalnire dupa despartire sa fiu minunata!
adica poti sa uiti ca ne-am vazut si ca a fost atat de banal si aiurea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu