14 mai 2012

"You Just Are"

Am devenit cliseul ala de care mereu ma feream..persoana aia care are fluturi in stomac si nu poate sa-si ia gandul de la tine,dar cel mai rau e ca sunt prea lasa sa recunosc ca ai avut dreptate,nu ti-am zis-o niciodata dar tot ce imi ziceai ca simti pentru mine,toate acele vorbe frumoase..ganduri,acelasi lucru simteam si eu,dar nu iti puteam zice,sunt prea de piatra,si tu..tu ai fost prea direct,prea sincer,prea perfect.Stiu ca nu o sa citesti asta niciodata,pentru tine o sa raman persoana aia lasa care a preferat sa nu fie un cliseu frumos,sa fie un cliseu banal.Dar ghici ce?Acum as vrea sa fiu un cliseu,sa nu simt golul asta permanent in stomac si sa nu scriu asta. Da,stiu..ma contrazic,ori simt fluturi ori un gol?Nici eu nu mai stiu.
Apropo,nu e o scrisoare,doar tu te pricepi la scrisori..e doar o constatare,am realizat ca am gresit,dar nici acum nu stiu daca as proceda diferit,si ce e mai trist e ca nu voi face niciodata primul pas,vor ramane semne de intrebare si prea putine raspunsuri.
Tu intelegi ce zic?Nici eu..maine nu cred ca mai are sens,dar azi,acum..tot ce zic are sens.
Sper sa realizezi ca esti tanar,viata nu se termina cu mine,si sfatul pe care ti-l dau vreau sa-l urmez si eu.Nu uita,in viata exista multe tipuri de iubire,a noastra a fost una care nici nu s-a nascut bine ca a si murit.Ce cliseu sunt..m-am uitat la prea multe telenovele,dar macar aia din telenovele au curajul sa spuna ce simt fara sa se simta stanjeniti de consecintele faptelor sau vorbelor.
Ce sa-ti mai zic..am atat de multe de spus,dar am impresia ca tu deja ai uitat,si poate asta e razbunarea ta,faptul ca eu nu am uitat..ce rau esti,te razbuni pe mine fara sa realizezi.

P.S.:Nu te mai intreba daca ce am scris aici e pentru tine,doar ma cunosti,eu nu as spune niciodata ce simt,deci nu e pentru tine,ti-as zice ceva caracteristic mie,dar nu e pentru tine,deci pa.


Your Indian Summer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu