25 mai 2012

M-ai facut sa ma simt frumoasa

prin iulie anul trecut, în braşov. 
aveam o zi proastă. de fapt aveam o zi foarte proastă. am ieşit din casă să mă duc până la magazin. aveam ochii roşii de la plâns şi nu-mi doream decât să nu mă întâlnesc cu nimeni cunoscut. şi te-am văzut pe tine. la câţiva paşi de casa mea... făceai poze. tot ce-mi mai amintesc despre tine în afară de asta e că erai brunet. şi-aveai parcă un tricou alb. am trecut pe lângă tine şi-am zâmbit. după câţiva paşi m-am întors să te mai văd o dată. stăteai în acelaşi loc. mă fotografiai. am început să râd şi m-am înroşit instant. cred c-ai râs şi tu. am grăbit dup-aia paşii... nu ştiu de ce. m-am întors după cinci minute, dar deja plecasei. tare rău mi-a părut. 
ţin să-ţi spun c-am bătut deviantart-ul în lung şi-n lat după poza aia şi nimic. în ziua aia chiar am scris pe blogul meu sperând c-o să dau de tine. nimic. probabil şi după postul ăsta tot nimic o să fie. dar tare-aş vrea să ştii că-n ziua aia de iulie mi-ai făcut viaţa mai frumoasă. şi m-ai făcut să mă simt frumoasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu