30 mar. 2012

Vreau sa te mai vad

de fiecare data cand te parasesc e sfarsitul lumii. ieri asteptai sa-ti dau niste raspunsuri. cum sa-ti explic ca te iubesc cel mai mult cand renunt la tine, pentru ca oricum totul e complicat si sunt un monstru de egoism si ma simt bine doar singura. mai mult, nu e de ajuns sa fiu singura, e mai bine dupa ce te las asteptandu-ma. plec sa ma gandesc in liniste la noi, la tine, si cel mai mult la mine. savurez relatia noastra nedusa la capat. dupa ce te las, sunt eu bine in pielea mea dar si am o tandrete pe care as vrea sa o simti de departe. apoi te caut. vad in ochii tai ca ai vrea sa nu ma fi cunoscut si tin minte privirea pentru plecarea urmatoare. imi cer iertare, dar inca nu sunt pregatita te las in pace. esti cea mai intensa poveste a mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu