30 oct. 2012

O sansa ?

Te-ai pierdut in negura timpului de mult timp, nici nu mai stiu unde stai - Sibiu, Cluj, Bucuresti … uneori iti incurc si numele – Bogdan sau Dan? Figura ta insa nu o s-o uit niciodata, in special atunci, cand incapatanata nu vroiam sa iti accord nicio sansa, nici macar o idee de sansa…nimic!. Il aveam pe “nu” in brate si nu vroiam sa mai aud nimic altceva.

Ai renuntat pana la urma… si de atunci mai mult sau mai putin imi pare rau de alegerea mea.  De atunci am inceput sa sper ca exista o a doua sansa … spun “sper” pentru ca inca, in mod ironic, nu am intalnit-o.

De curand ma aflu intr-o situtatie similara, eu sunt cea care “viseaza” la o sansa… poate de aceea mi-am si adus aminte de tine … de cum a fost.

Nu iti scriu tie, nu imi scriu mie … e mult prea tarziu pentru asta … nici acum nu e nimic de facut, el deja s-a hotarat, (sau asa mi se pare) … dar scriu pentru cei care citesc si in egoismul lor refuza sa se deschida in fata altuia, sa se ofere pe sine, sa fie cat mai naturali … si mai ales scriu pentru cei care se sperie de persoanele care indiferent de moment sunt ei insisi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu