26 iun. 2011

Brasov

acum aproape doua luni. 1 mai. am trecut unul pe langa altul pe republicii (pe langa terranova, parca) ne-am privit si ne-am zambit. nu mai tin minte ce culoare avea hanoracul tau... negru sau rosu, cred. dupa cativa pasi m-am intors ca sa ma uit dupa tine. te-ai intors si tu fix in momentul ala. eu am izbucnit in ras si cred ca m-am inrosit un pic. tu ai zambit. si-am mers mai departe. dupa cateva minute, m-am hotarit sa ma intorc dupa tine, chiar mi-ai placut. am batut tot republiciul, din piata sfatului si pana la modarom, dar nu te-am mai gasit. probabil intrasei in vreun local...
mi-a parut rau. chiar in seara aia am scris pe blogul meu despre asta, sperand ca o sa vezi. degeaba. nu te-am mai vazut de atunci.

o fata mica cu ras colorat.
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu