14 oct. 2010

Mi-e dor de el!

El nu imi raspunde la nici un mijloc de comunicare modern - telefon sau mail. Ce folos ca le am?
E cap taiat tatal sau si este si foarte constient de felul in care arata. Are tot - de la nume, situatie sociala pana la calm, vointa si discretie.
Prima data l-am vazut intr-un birou cand a venit cu tatal lui. Nu l-am bagat in seama pentru ca sufeream ca un caine dupa altcineva. Nu imi trebuia si nu aveam ochi pentru nimeni.
Ulterior, lunile au trecut si ranile s-au mai inchis. S-a deschis insa usa la o petrecere la care am fost si l-am revazut pe el. Am stat de vorba in seara aceea, insa el a dansat cu alta.
Dupa petrecere m-a condus acasa si de atunci stau si ma gandesc ce sa fac pentru a fi cu el. Ma impiedica sa ma concentrez la ale mele si de a-i vedea pe cei care tin cu adevarat la mine.
Am deschis un blog tocmai pentru a descarca acolo emotiile, dar e mai rau. Problema este ca face parte din cercul comun de prieteni si ma gandesc ca a povestit cum l-am asaltat cu un val de mesaje atunci cand aveam cartela incarcata.
Cum sa controlez ceea ce simt?
Trebuie sa stii si ca sunt in tratament de stabilizare.
Pentru mine, iubirea chiar trece prin cap. Pajura e el, care a zburat din cuib.
In plus, l-am stropit si cu un pahar de apa ca sa se trezeasca si sa ma vada asa cum sunt.
Va rog sa ma ajutati sa intru iar in contact cu el sau macar o strategie de adaptare la situatia data. Voi ce ati face daca ati fi in locul meu si v-ar placea de cineva mai mic cu 2 ani?

Un comentariu:

  1. pentru mine ar fi ok mai mica si cu 20... ah, am uitat, in lume sunt indivizi si ceva mai mari decat tine... sa fie ucisi, ca sa aibasens postu'

    RăspundețiȘtergere