21 feb. 2013

"Ne-am vazut in 335 putin mai devreme (in jur de 7 pm, 25 ianuarie). Sunt fata in geaca bleumarin si parul wavy. Mi-ai atras atentia de cum am urcat in autobuz, la Piata Iancului, dar m-am simtit intimidata si m-am asezat pe culoar, cu spatele la tine.
M-am tot gandit cum sa fac sa te mai vad si, pe la Soseaua Iancului, am incercat sa vin mai aproape, dar nu aveam spatiu suficient. Probabil aratam foarte ratacita.
Am coborat amandoi la Pictor Harlescu, insa am mers in directii diferite.

Chestia amuzanta e ca nu imi amintesc foarte bine cum aratai, dar cred ca esti blond si cret si ai niste ochi tare frumosi! Si, dupa cum probabil ti-ai dat seama in caz ca mesajul asta a ajuns la tine, chiar mi-ar placea sa te mai vad. :)

PS: Cineva m-a convins sa-ti las adresa: alexandragmocanu@gmail.com"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu