5 ian. 2012

Zambeai cu ochii

Toata seara am vrut sa nu ma uit la tine si n-am putut, pentru ca ii zambeai foarte frumos prietenei din fata ta. Ii zambeai cu ochii. De fiecare data cand ma intorceam cu spatele mi se facea dor sa-ti vad ochii din nou. Cand ma intorceam era din nou acelasi suras. M-am uitat lung, cu gandurile aiurea, sigura ca nu deranjez pentru ca tu mi-ai parut absorbit in conversatia ta cu ea si eu eram in umbra, cu gandurile mele. Dar la plecare, in ultima secunda cand am fi putut sa ne zarim m-am uitat iar spre tine, fara sa pot sa ma opresc si am inghetat cand am vazut ca mi-ai facut semn de la revedere. Mi s-a facut rusine ca m-ai vazut cum ma holbez, poate v-am deranjat, poate m-ai comentat cu ea. Acum ca m-am linistit, mi s-a facut iar dor sa te privesc, mai ales ca tin minte si lumina si sclipirea din coltul ochilor si cutele de pe obraz si cum inclinai capul si tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu